ארי חקירות ומודיעין עסקי' עם 5 הסימנים שצריכים להדליק אצלכם נורה אדומה!

בגידות בין בני זוג הם נושא רגיש, אישי וכואב במיוחד לצד הנבגד. גילוי של בגידה מהווה נקודת שבירה ביחסים בין בני הזוג, מה שברוב המקרים מוביל גם לגירושין, מעורבות משפטית בהקשר של חלוקת רכוש, מזונות והסדרי משמורת על הילדים.

המעורבות של חוקר פרטי לבגידה בתחום של חקירות בגידה היא קריטית על מנת להביא הוכחות חותכות לניהול המאבק המשפטי במקרה של גירושין.

חשד לבגידה: 5 סימנים שאתם חייבים לשים אליהם לב

בין הסימנים הבולטים כשיש חשד לבגידה, היא התנהגות שונה מהרגיל אצל בן הזוג, לא רק מבחינת התנהגות כמו אימונים ספורטיביים וריחוק, אלא גם בכל מה שנוגע לתחום הפיננסי, כמו נסיעות תכופות מטעם העבודה או שקרים לגבי הוצאות כספיות.

כמובן שמומלץ לקחת חוקר פרטי לבגידות לצורך אימות העניין.

ישנם  5 סימנים ברורים שמשהו לא טוב קורה בקשר הזוגי שלכם:

  1. בן הזוג מסתיר את הטלפון: בן הזוג מבלה שעות נוספות עם הטלפון, מוחק הודעות ותמונות, ומנסה להסתיר את הטלפון באופן מעורר חשד.
  2. חוזר בשעות מאוחרות הביתה: בן הזוג נעלם לשעות ארוכות מבלי ליצור קשר, חוזר באופן קבוע מאוחר מהעבודה, או מבלה עם חברים לעיתים תכופות יותר.
  3. שינויים במראה החיצוני: בן הזוג מקפיד על המראה האישי, מתחיל לעשות כושר, או משנה סגנון לבוש.
  4. יחס מזלזל כלפי בן או בת הזוג: בן הזוג מתנהג בחוסר כבוד, יוצר מריבות ולא משקיע בקשר.
  5. חוסר עניין בקשר הזוגי: בן הזוג לא מפגין חיבה או מראה עניין ביצירת יחסים אינטימיים.

 חוקר בגידה: מתי לעבוד מול חוקר פרטי בגידות?

כשיש חשד ממשי שבן או בת הזוג בוגדים (אך אין הוכחות לכך), יש לשקול מעורבות של חוקר בגידות פרטי, במיוחד אם יש צורך בהוכחות קבילות לבית המשפט.

בשיחת ההיכרות אנו מבררים עם הלקוח את הצרכים ובונים יחד את אופן הפעולה הנדרשת.

אנחנו מקפידים לפעול בהתאם לחוקי המדינה והגנת הפרטיות בכל פעולה אותה אנו מבצעים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל עת לשיחת היכרות ראשונית ולקבלת פרטים נוספים.