בדיקת האזנות יכולה להיות חיונית, עבור כל אדם שמאמין כי ייתכן ומאזינים לו. הבדיקה נועדה לגלות האם קיימים מכשירי האזנה בבית או במשרד, במטרה למנוע זליגת מידע רגיש.

לא פעם התחרות בשוק העסקי עלולה להוביל למצב, שבו אחד המתחרים שלכם מעוניין לגלות מידע נוסף לגבי הפעילות העסקית שלכם.

הדבר עלול לבוא לידי ביטוי באמצעות האזנות סתר, העלולות לגרום לזליגת מידע עסקי חיוני, שעלול לעלות לכם ביוקר.

לכן במקרים בהם ישנו חשד להאזנות, חשוב לפנות באופן מידי למשרד חקירות מקצועי ומיומן, שיוכל לבצע עבורכם בדיקה יסודית ומקיפה של כל שטח המשרד.

כמובן שהדבר נכון גם עבור אנשים פרטיים, החוששים כי בן או בת הזוג לשעבר או כל גורם אחר עלול להאזין להם.

מה חשוב לדעת לגבי בדיקת האזנות?

היום ישנם לא מעט כלים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים, העלולים לשמש לצורך האזנות סתר.

אמצעים אלו עלולים להיות מושתלים בתוך הבית או המשרד שלכם, או לחילופין, בתוך המחשב, הטלפון הנייד וכדומה.

יש לזכור כי האיומים הטכנולוגיים על הפרטיות הינם רבים ומגוונים, לכן חשוב לעבוד עם משרד חקירות מתקדם ומקצועי, שמתמחה בתחום ומכיר את כל החידושים השונים.

זוהי הדרך היחידה להבטיח לעצמכם איתור מלא של כל אמצעי ההאזנה והבטחה כי הבית או המשרד שלכם נקי ובטוח מפני האזנות.

נקודה חשובה שכדאי לקחת בחשבון, היא האפשרות כי הטלפון שלכם מכיל תוכנה זדונית, העלולה להעביר את המידע הפרטי שלכם לגורם עוין.

אין זה פשוט לאתר את התוכנה הזדונית, מאחר והיום מדובר על תוכנות מתקדמות, המצליחות להסתיר את נוכחותן.

לכן ישנה חשיבות לבחור באנשי מקצוע שמתמחים בתחום, מאחר ורק באמצעות טכנולוגיה מתקדמת והבנה מעמיקה של התחום ניתן לאתר את התוכנה הזדונית ולהפסיק את ההאזנות.

בדיקת האזנות – נקודות ששווה להכיר

כדאי לדעת כי ביצוע של בדיקת האזנות על ידי אנשי מקצוע נחשב לחוקי, בעוד שהאזנות סתר שנעשות על ידי מתחרה עסקי, בן או בת זוג לשעבר או כל גורם עוין אחר, נחשב לעבירה פלילית.

העונש המקסימלי על האזנות סתר עומד על 5 שנות מאסר בפועל, לכן במידה ואתם חושדים כי גורם זר מאזין לכם, כדאי לכם לפנות למשרד חקירות מקצועי ומנוסה שיוכל לספק לכם את ההוכחות הנדרשות לבית המשפט.

חוקר פרטי המחזיק ברישיון לעסוק בתחום יוכל לסייע לכם לגלות גם אמצעי האזנה נוספים, העלולים להיות מותקנים בתוך הבית או המשרד שלכם.

מדובר על מיקרופונים, מצלמות נסתרות, מכשירי ציתות והתקני גי' פי אס ברכב, העלולים להעביר מידע אישי לגבי המיקום והשיחות האישיות שלכם.

אנו בארי חקירות ומודיעין עסקי נשמח לספק לכם שירותי בדיקת האזנות, על מנת למנוע זליגה של מידע אישי או רגיש לגורמים עוינים. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!